EDAT: 8-14
|
REF. CODI: V.NS6
|
|||||||
MATERIAL: peto
|
NUM PARTICIPANTS: 10-20
|
|||||||
INSTAL·LACIÓ: Qualsevol
|
TEMPS: 10’
|
|||||||
COL·LABORACIÓ:
sense
|
COMPETITIU:
ü
|
|||||||
OBJECTIUS: que no et pillin però sobretot
que no pillin al company que pot salvar.
|
||||||||
DESCRIPCIÓ:
|
||||||||
Situació inicial
El que la para portarà
posat un peto. La resta del grup és reunirà i pactaran una persona que serà
la única que podrà salvar quan estiguis
mort, ho farà picant la mà del mort.
|
GRÀFIC
![]() |
|||||||
Desenvolupament
Un cop comença el joc
hauran d’evitar ser pillats i en cas d’estar-ho has de quedar-te quiet on
t’han tocat i esperar que el que prèviament hem escollit per salvar vingui a
xocar-te la mà.
|
||||||||
Final
Quan el que pilla
descobreix qui salva i el para, el joc acabarà ràpid. La gràcia és que no
descobreixin qui pot salvar fins al cap de molta estona.
Quan tothom estigui
parat acabarà el joc.
|
||||||||
VARIANTS: nº de persones que la paren, nº
de persones que poden salvar, restricció de terreny de joc...
|
||||||||
NORMES DE SEGURETAT: vigilar si hi ha
elements perillosos al voltant, si el terreny rellisca...
|
||||||||
ALTRES CARACTERÍSTIQUES:
|
||||||||
COMPANYS
|
X
|
AGRUPACIONS: tots contra el que la para
|
PARTICIPACIÓ:simultània
|
|||||
ADVERSARIS
|
X
|
|||||||
INCERTESA DEL MEDI
|
||||||||
OBSERVACIONS: Joc d’escalfament.
Estratègia grupal, velocitat, treball en
equip, evitar que pillin el que pot salvar
|
ÒPTIM PER A:
|
|||||||
Part inicial
|
X
|
|||||||
Part principal
|
X
|
|||||||
Part final
|
||||||||
Retroacció:
És important que el que la para no senti que serà el que salva, sinó el joc
perd la gràcia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada