dijous, 28 de gener del 2016

MATA CONILLS



NOM: MATAR CONILLS
EDAT: 6-16
REF. CODI: JCORRER005
MATERIAL: Pilota d’espuma
NUM PARTICIPANTS: 15-25
INSTAL·LACIÓ: Qualsevol espai ampli tancat o a l’aire lliure

TEMPS: el que es trigui a matar els conills per part dels dos equips. Es cronometraran els dos temps per saber l’equip guanyador. Aprox. 15’
COL·LABORACIÓ: especialitzada
COMPETITIU:  ü
OBJECTIUS:.Has de matar els conills de l’equip contrari tira’ns-li la pilota i que els impacti al cos abans de tocar al terra.
DESCRIPCIÓ:
Situació inicial
Dos equips, un es col·loca en cercle i l’altre equip al mig d’aquest cercle repartits (conills). Es cronometrarà el temps
GRÀFIC


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrdLSreoSU200eYYiupfX3zJH-yhu-aszhExbwELxuYzvoeSYgyim1oItBH4QYV4_cvgcpg6McuttadGX1eezidHlwrIz794DEJpKK28YxfnAOPnHaUXbAFT1alvURenRTplCX4I2TJFk/s320/a+matar.bmp
Desenvolupament
L’equip que està en cercle ha de llançar la pilota i matar els conills, per matar-los la pilota ha de tocar-los abans que al terra. Un cop estan morts han de sortir de la rotllana.
L’equip que mata no es pot moure, només si la pilota es queda al mig de cercle que algun integrant de l’equip l’anirà a buscar i tornarà al seu lloc per llançar. 
Final
Un cop estiguin morts tots el conills canviaran els papers i el que han fet el cercle seran conills i viceversa.
Guanya l’equip que trigui menys a matar tots els conills.
VARIANTS: · llançar la pilota amb la mà menys hàbil
NORMES DE SEGURETAT: Delimitar l’espai de joc i remarcar si hi ha algun lloc perillós.
No es pot llançar fort i ha de tocar al contrincant d’espatlles cap a baix sinó no valdrà.
ALTRES CARACTERÍSTIQUES:
COMPANYS

AGRUPACIONS: 2 equips
PARTICIPACIÓ: simultània
ADVERSARIS
X
INCERTESA DEL MEDI

OBSERVACIONS: coordinació oculomotriu, rapidesa gestual, velocitat, anticipació.
Metodologia mixte
ÒPTIM PER A:
Part inicial

Part principal
X
Part final

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada