NOM: MATAR
CONILLS
|
EDAT: 6-16
|
REF. CODI: JCORRER005
|
||||||
MATERIAL: Pilota d’espuma
|
NUM PARTICIPANTS: 15-25
|
|||||||
INSTAL·LACIÓ:
Qualsevol espai ampli tancat o a l’aire lliure
|
TEMPS: el que es
trigui a matar els conills per part dels dos equips. Es cronometraran els dos
temps per saber l’equip guanyador. Aprox. 15’
|
|||||||
COL·LABORACIÓ:
especialitzada
|
COMPETITIU: ü
|
|||||||
OBJECTIUS:.Has de matar
els conills de l’equip contrari tira’ns-li la pilota i que els impacti al cos
abans de tocar al terra.
|
||||||||
DESCRIPCIÓ:
|
||||||||
Situació inicial
Dos equips, un es
col·loca en cercle i l’altre equip al mig d’aquest cercle repartits
(conills). Es cronometrarà el temps
|
GRÀFIC
![]() |
|||||||
Desenvolupament
L’equip que està en cercle
ha de llançar la pilota i matar els conills, per matar-los la pilota ha de
tocar-los abans que al terra. Un cop estan morts han de sortir de la
rotllana.
L’equip que mata no es
pot moure, només si la pilota es queda al mig de cercle que algun integrant
de l’equip l’anirà a buscar i tornarà al seu lloc per llançar.
|
||||||||
Final
Un cop estiguin morts
tots el conills canviaran els papers i el que han fet el cercle seran conills
i viceversa.
Guanya l’equip que
trigui menys a matar tots els conills.
|
||||||||
VARIANTS: · llançar la
pilota amb la mà menys hàbil
|
||||||||
NORMES DE SEGURETAT:
Delimitar l’espai de joc i remarcar si hi ha algun lloc perillós.
No es pot llançar fort
i ha de tocar al contrincant d’espatlles cap a baix sinó no valdrà.
|
||||||||
ALTRES CARACTERÍSTIQUES:
|
||||||||
COMPANYS
|
AGRUPACIONS: 2 equips
|
PARTICIPACIÓ: simultània
|
||||||
ADVERSARIS
|
X
|
|||||||
INCERTESA DEL MEDI
|
||||||||
OBSERVACIONS: coordinació oculomotriu,
rapidesa gestual, velocitat, anticipació.
Metodologia mixte
|
ÒPTIM PER A:
|
|||||||
Part inicial
|
||||||||
Part principal
|
X
|
|||||||
Part final
|
dijous, 28 de gener del 2016
MATA CONILLS
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada